vrijdag 29 november 2013

Dag 195: Kleine klusjes

Een verzameling van klusjes, anders kan ik dit niet noemen.
Als eerste dit klusje, de foto is helaas niet zo duidelijk maar het is het restant van de kilometerteller op mijn fiets. Ik heb sinds ik naar de middelbare school ging zon ding gehad maar een paar jaar geleden was het computertje al kapot gegaan. Laatst merkte ik op dat het draadje ook gebroken was en ook dit dingetje was al eens kapot gegaan. Dus haal ik nu alles van mijn fiets. Eigenlijk nog best simpel. bij het voorwiel stond zelfs op de onderdelen hoe je ze open kon krijgen. Dit ding was iets meer werk want aan de onderkant zat vastgeplakt aan mijn stuur. Het is verwijderd maar er zit nu een mooie inkerving in mijn stuur.
Aangezien mijn favoriete seizoen weer is begonnen moet ik vandaag toch ook echt maar mijn schoenen poetsen, anders kan ik me zondag niet fatsoenlijk bij de familie vertonen.
En als laatste vul ik mijn vochtvreters bij, nu ik de ramen niet zo vaak meer open heb moet dat toch wat vaker om te zorgen dat het hier niet te vochtig wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten