woensdag 6 november 2013

Dag 178: Achter het luik deel 2

Vandaag de tweede dag opruimen achter het luik.
Als eerste kwam ik dit tasje tegen. Hier zitten vooral dingen in die wegkunnen. Een collegeblok en een schrijfmap kunnen blijven.
Het tweede klusje duurt wat langer. Vroeger was ik lid van de Tina. Op een gegeven ogenblik heb ik die allemaal rond zo'n buis gebonden met haarspeldjes. Zo kon je eindeloos door blijven lezen in de Tina.
Heel leuk was dat toen maar het neemt wel veel ruimte in beslag, nou ja onhandige ruimte. In deze twee dozen liggen nu alle Tina's. Ik heb op de deksels geschreven welke exemplaren er in welke doos zitten. Van vriendlief mag ik dat namelijk niet weggooien. Strips worden zogenaamd altijd meer waard. Ik wil ze gewoon bewaren omdat ze jeugdsentiment bevatten. Iedereen spaart ook Donald Ducks maar die worden ook niet extreem veel meer waard. De waarde van deze Tina's zal ook wel tegen vallen.
Dit is een bakje met van alles en nog wat. De lege parfumdoosjes kunnen sowieso weg. De oude portemonnees ook. In een ander klein doosje lagen ook nog kleine spulletjes die heb ik bij dit bakje in gedaan zodat die andere doosjes wegkunnen.
Zo ziet het er nu uit. Een stuk netter en ik weet weer precies wat er ligt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten