maandag 4 november 2013

Dag 176: Bewaardozen

Dit is een klusje waar ik al eerder mee begonnen ben. In dozen heb ik al dingen die ik wil bewaren. Maar die doos gaat maar tot 2009. Logisch want in 2010 gingen mijn ouders het huis verbouwen en namen ze mijn kamer over als hun slaapkamer. Dat was ook het moment dat ik op kamers ging wonen en daarna ben ik dus niet meer aan deze dozen toegekomen.
Deze dozen heb ik gebruikt. Als ik tijdens eerdere opruimklusjes iets tegenkwam en ik wilde het bewaren dan deed ik het in een doos. Voor elk jaartal dat nog miste had ik een doos gemaakt.
Van sommige dingen die ik bewaarde werd ik blij. Zoals dit kerstkaartje van iemand die ondertussen overleden is, maar ook entree kaartjes van alle dingen die vriendlief en ik ondernomen hebben lagen nog in deze dozen. Dat is altijd leuk om later terug te zien.
Dit tasje lag ook in een van de dozen. Er zaten allemaal dingen van een vakantie in. Die gaan in een andere lade, bij de vakantiespullen. Ooit wil ik die nog inplakken.
Niet alles wat ik ooit wilde bewaren heb ik nu bewaard, er was een klein stapeltje dat weg kon.
Dit is het resultaat, twee dozen met bewaardingen en één doos met dingen van 2013. Die stop ik begin volgend jaar in een doos. Ik twijfel nog wel, misschien haal ik bij de action wel een soort mapjes waardoor elk jaar in een mapje kan in plaats van los in een doos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten