maandag 11 november 2013

Dag 181: Alles wat ik niet gebruik

Vandaag een klusje wat ruimte oplevert. Vorig jaar heb ik een keer op de vlomarkt gestaan. Samen met vriendlief en helaas verkocht hij meer dan dat ik deed. Mijn spullen zijn in een doos beland. Ik had de spullen nog wel op marktplaats gezet maar dat leverde ook niets op.
Nu zag ik vorige week een bekende die lid was van diverse weggeef en ruil groepen op Facebook. Dat leek mij ook wel wat. Afgelopen weekend heb dus de doos gepakt die daar nu ongeveer een jaar stond en heb ik diverse dingen op Facebook gezet.
Bovenstaande olielamp is weggegaan voor een pak koekjes. Binnen 10 minuten wilde iemand het hebben. De dvd wisselt waarschijnlijk binnenkort ook van eigenaar. Ik blij, anderen ook blij. En dan krijgen we er ook nog andere praktische zaken voor terug.

3 opmerkingen:

  1. Wat handig hier ook nog wat spulen staan. Ik breng het altijd naar de kringloop, maar dit geeft volgens mij meer voldoening omdat je weer waar het heen gaat. Welke facebook groepen zijn dat? Ga ik er ook eens een kijkje nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Onny,

      Ik weet niet waar je woont maar ik zou op facebook zoeken op ruilhoek / weggeefhoek en dan je plaatsnaam of het netnummer van de vaste telefoon. Het kan wel zo zijn dat je bij de ene groep wel mag ruilen en bij de andere niet. Ik vind het in ieder geval erg leuk, vooral wanneer iemand ergens interesse in heeft en je dan gaat bedenken wat je er voor terug wilt. En dan kijk ik echt niet naar de waarde van de aangeboden goederen.

      Verwijderen
    2. Bedankt ik ga eens kijken ;-)

      Verwijderen