maandag 10 februari 2014

Dag 196: Terug!

Zo, de drukke periode is voorbij en ook heb ik weer zin om te bloggen. Hoog tijd om weer verder te gaan met opruimen en andere klusjes.
Dit is het aanzicht als je mijn kamer binnen komt, als er iets ligt lijkt het el alsof alle andere spullen er spontaan naar toe lopen ;-). Hoogtijd om dit als eerste aan te pakken.
Als eerste ruim ik het vuilnis op, de havermout was gevallen en moet ook meteen maar worden opgeruimd. De tas kan aan de kapstok en uit de reclamefolders scheur ik de lekkere recepten. Nu ziet het er weer een stuk netter uit. De uien kan ik misschien op een andere plaats opruimen maar die moet ik dan nog vinden. Het blauwe tasje is nog een klusje wat ik moet opruimen.
Hierna ga ik verder met het leeg maken van de de tafel, ook die ligt vol met spullen. Helaas ben ik vergten om een foto te maken. Op mijn tafel ligt nog steeds een brief je met adressen van mensen die wij een kerstkaart hebben gestuurd. Die ga ik nog even in een excelbestandje zetten zodat ik volgende week alle adressen nog heb.

1 opmerking:

  1. Wat leuk, dat je er weer bent!
    Ik wens je heel veel "hernieuwde" opruim inspiratie & ik lees graag weer mee!

    Groetjes
    El

    BeantwoordenVerwijderen