donderdag 21 november 2013

Dag 189: Bakjes

Zowel op mijn ladekastje als op mijn bureau heb ik een bakje staan. Hierin verdwijnen veel dingen.
 Dit bakje staat op mijn ladekast. Het valt nu wel mee eigenlijk.
Dit haal ik er uit. De batterijen mogen in de doos op de kast bij de andere batterijen. Het fietslampje mag op mijn fiets aangezien mijn achterlicht weer eens dienst weigert.
Dit bakje dingend aan een opruimbeurt toe. Alles wat in het bakje hoort ligt volgens mij op mijn bureau en alles wat in het bakje ligt hoort ergens anders.
De papieren gaan op een andere stapel. Ook lag er nog de verpakking van mijn nieuwe oplader van mijn laptop. Die heb ik in juni gekocht.... De doos met tissue's, het pennenbakje en alle bureau-accesoires gaan terug in het bakje. Dat ziet er weer een stuk netter uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten