donderdag 7 november 2013

Dag 179: Klusjes blijven komen

Als ik denk dat ik op een moment geen klusjes meer heb voor deze blog heb ik het volgens mij mis. Bij vriendlief blijven er altijd klusjes ontstaan. Zo ook vandaag.
Vriendlief handelt een beetje in games. Op marktplaats zag hij een kast staan, gratis dus dat is wat je ziet op deze foto. Het zijn een soort expeditkasten. 2 van 3x4 vakjes en 1 van 3x5 vakjes.
De mensen waar we de kast weghaalden hadden de kast al uit elkaar gehaald en alle stapeltjes netjes bij elkaar gezet. In de auto paste alles maar toen lag het wel door elkaar. Dus als eerste heb ik alle planken bekeken en daarna de juiste bijeen gezocht. Ik zag dat de kasten erg stoffig waren dus heb ik de planken meteen schoongemaakt, dat gaat een stuk makkelijker als de planken los zijn.
Dit zijn de stapels die ik gemaakt heb, elke stapel is een kast. Nu even wachten op vriendlief tot hij thuis is en we de kasten in elkaar kunnen zetten. Dan kan hij zijn spellen erin kwijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten