vrijdag 15 november 2013

Dag 185: Doos op de kast

Vanmorgen had ik mijn oplader nodig.
Die ligt in deze witte doos boven op mijn kledingkast. Aan het begin van mijn grote opruimronde heb ik deze dozen ook al eens opgeruimd.
Toch schrok ik wel een beetje toen ik de doos open deed. Er lag namelijk veel meer in dan dat ik verwacht had. En aangezien ik tegenwoordig nog beter kan opruimen ga ik meteen maar kijken of ik alles wat in de doos ligt wil bewaren.
Dit is het gedeelte dat ik ergens ander opruim, de muts kan bij de sjaals en handschoenen, de geheugenkaart bij mijn fototoestel en het lampje aan mijn fiets.
Links is alles wat weg mag, rechts mag blijven. Veel van de dingen links heb ik niet nodig en mogen op zoek naar een nieuwe eigenaar. Rechts past alles nu weer makkelijk in de doos. Ik vind het wel handig dat ik nu van bepaalde dingen gemakkelijker afstand kan doen waardoor ik ruimte overhoudt voor de dingen die je echt nodig hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten