vrijdag 29 november 2013

Dag 194: De tuin deel 2

Wat dom, heb ik gisteren weer in de tuin gewerkt, ben ik helemaal vergeten om een blog te plaatsen. Nou ja dan vandaag maar 2.
Gelukkig dat ik gisteren al had geveegd want vandaag regent het hier al bijna de hele dag. Dit was wat er nog lag.
Dus weer de vuilniszak erbij, timer op 15 minuten en nergens anders aan denken. Binnen de 15 minuten was ik al klaar. Nu zwerven er alleen nog wat losse blaadjes maar mijn vuilniszak was alweer vol. Daarna heb ik nog even de trap gepakt om op het platte dak te kijken. Daar lag voor het putje ook wat blad. Dat heb ik ook meteen maar verwijderd. De bovenbuurvrouw gaf ook haar complimenten, dat ik de tuin en het dak zo schoon had gemaakt. Zij kijkt er natuurlijk ook op uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten