maandag 18 november 2013

Dag 186: Mailtjes verstuurd

Vanmorgen was ik nog bij vriendlief. Samen hebben we de tuintafel schoon gemaakt en binnen gezet. Als het aan vriendlief had gelegen had de tafel de hele winter buiten gestaan maar dat wilde ik niet hebben. Het is overigens een andere tafel dan waarover ik eerder blogde. Kort nadat ik die tafels had schoongemaakt vonden we op marktplaats een set van Hartman. Gratis! Dat kwam mooi uit. Niet dat we zo vaak buiten hebben gezeten maar nu hebben we wel een mooie tafel en stoelen. Als we volgend jaar het terras ook netje bijhouden gaan we er vast vaker zitten. Helaas stond de tafel al binnen voordat ik dacht over een blog.

Daarna zou ik met de bus naar huis. Eerst moet ik nog langs een oplaadpunt voor de ovchipknip. Ik was namelijk in de veronderstelling dat ik tegelijk met het aanvragen van mijn studiefinanciering ook mijn studentenreisproduct had aangevraagd. Die wilde ik vandaag eindelijk opladen, ik twijfelde namelijk of ik een week of weekend ov moest nemen. Bij het oplaadpunt gekomen stond er helemaal niets klaar. Dus daar heb ik vandaag het eerste mailtje achteraan gestuurd.

Vervolgens stond ik te wachten bij de bushalte, kwam de bus niet opdagen.... Nu woont vriendlief 50 meter van de bushalte maar ik durfde het risico niet te nemen om weer terug te gaan naar huis, stel je voor dat de bus opeens wel komt, dan kun je vaak niet meer zo snel bij de bus komen. Dus daar heb ik ook maar een mailtje achteraan gestuurd. Het is namelijk niet de eerste keer dat ik op de bus sta te wachten en dat hij niet komt. En dan reis ik echt maar een paar keer per jaar met de bus. De volgende keer stap ik wel weer op de fiets!

Vanmorgen had ik iets verkocht via marktplaats en een afhaalafspraak gemaakt. In de bus bedacht ik opeens dat ik op dat moment helemaal niet thuis ben. Ik had niet in mijn agenda gekeken toen ik de afspraak bevestigde. Dom dus, daar ging het derde mailtje heen.

Zo nu zijn deze zaken meteen afgehandeld, ik kreeg namelijk al commentaar van mijn zusje dat ik niet gereageerd had op een mailtje. O, het antwoord van het busbedrijf is al binnen. De bus had pech en daardoor reed hij niet....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten