dinsdag 26 november 2013

Dag 192: Gekregen spullen

Gisteren scheef ik al dat ik vorige week een activiteit van mijn studentenvereniging had gehad.
Daarbij krijg je meestal ook wat leuke dingen.  Dit was de buit van afgelopen keer. Het is wel eens meer geweest. als ik het nu niet meteen opruim blijft het nog weken ronddwalen op mijn kamer. Ik ken mezelf inmiddels. Het dopperflesje heb ik aan mijn moeder beloofd. Ook de hoes voor de tablet is eerst voor mijn moeder. Zij is de enige bij ons met een tablet (sinds een paar week). Alles foldertjes heb ik doorgekeken en mensen en accounts heb ik toegevoegd op LinkedIn en Twitter. De foldertjes liggen nu bij het oud papier. De rest van de spullen bewaar ik voor als ik ze ooit nodig ben.
Daarnaast is vandaag ook eindelijk mijn oud huisgenoot langs geweest om de tv aansluiting op mijn naam te laten zetten, dus die klus kan ook worden afgestreept.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten