dinsdag 12 november 2013

Dag 182: Kleding in de uitverkoop

Mijn zusje kwam afgelopen week met de mededeling dat ze in het weekend weer op een kledingbeurs ging staan. Nu heb ik niet bijzonder veel kleding in mijn kast maar ik vond dit een goede reden om mijn kast weer eens op te ruimen.
Dit is het gedeelte waar mijn kleding hangt, ook bewaar ik daar mijn boodschappen en eerlijk gezegd ben ik hier het overzicht een beetje kwijt.
Dus het gebruikelijke recept. Eerst haal ik alles uit de kast, daarna een doekje er door en tenslotte alles weer terug in de kast.
De  lades zijn er eigenlijk nog slechter aan toe. Daar heb ik de laatste weken ook alleen maar dingen in geduwd. Dus ook hier alles uit de lades zodat het er straks netjes in stapeltjes weer in kan. Ik snap ook steeds meer mensen die al hun kleding op hangers hebben, dat scheelt elke keer weet de stapeltjes opruimen en je heb ook een beter overzicht.
Als ik dan toch bezig ben haal ik ook meteen de lades even uit de kast. Het is best wel vochtig op mijn kamer, dat krijg je natuurlijk als je en op 18 m2 leeft en je was er hangt te drogen. Dus maak ik meteen de onderkant even schoon. Ik was onder de indruk van het smerige water.
En als de lade er dan toch uit is kan ik het ook meteen goed stofzuigen. Er verdween heel wat spinnerag in de stofzuiger.
Zo dat zie er weer beter uit. Tijdens het uitzoeken heb ik ook alweer diverse combinaties bedacht met kleding die ik niet zo vaak aan heb.
Bijna alle kleding is weer terug in de kast gegaan maar dit stapeltje kan naar zuslief. Ik hoop maar dat de opbrengst van de kledingbeurs beter is dan die van de vorige keer. Toen had ze helemaal niets verkocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten