maandag 29 april 2013

Dag 131: Nachtkastje

Zelf heb ik een hoogslaper en dus geen nachtkastjes. Vriendlief heeft een 'gewoon' bed en dus wel de bijbehorende nachtkastjes.
Dit is het bovenste laatje, er belanden vooral veel spullen in. Dat komt doordat het zo makkelijk is om er iets in weg te stoppen zodat het uit het zicht is.
 De meeste dingen heb ik weet teruggelegd, alleen dan wat netter.
Dit is het tweede laatje. Hier liggen nog meer verschillende dingen.
De tassen en de 3D-brillen en de vuurwerkbrillen kunnen terug. De tassen gebruik ik niet zo vaak maar laat ik toch maar liggen, je weet nooit wanneer je ze nodig hebt..Ook het bakje met muntjes voor het stappen kan ook terug, nadat ik een paar muntjes die al weken bovenop het kastje lagen er in heb gestopt. Het bakje met borduurspullen is na de bovenste la verhuist. De rest kon weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten