dinsdag 23 april 2013

Dag 127: Boekenlijst

Dat klinkt eigenlijk heel erg middelbare schools, een boekenlijst. Toch maak ik er weer een. Ik hou van boeken lezen, alhoewel ik er nu weinig tijd voor heb. Soms leen ik ook wel boeken van anderen, of weet ik dat ze dezelfde schrijvers leuk vinden. Het zou dan jammer zijn als je dezelfde boeken koopt of leent bij de bieb.
Een paar week geleden kreeg ik dit handige boekje. Een perfect boekje lijkt mij om in op te schrijven welke boeken er zijn van een serie. Zo kun je eenvoudig bijhouden welke boeken je al hebt, welke je nog zoekt. Ook wil ik achterin een gedeelte maken waarin ik tips schijf van boeken die mij nog leuk lijken om te lezen.
Dit is de eerste lijst, vanavond bij vriendlief even noteren welke boeken hij al heeft. Deze lijst bevat alle 'Wolf' boeken. Hij heeft ruim 3/4 van de boeken, ik heb die boeken allemaal gelezen maar er missen nog wel een paar. Nu kun je eenvoudig op een markt controleren of je het boek al hebt of niet. Een aantal boeken van Wolf zijn heel zeldzaam, daarvan ken ik de titels uit mijn hoofd maar van de andere missende boeken vergeet ik het nog wel eens. Nu wil ik nog lijstjes maken van alle Harry Potter boeken en van alle boeken van Suzanne Vermeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten