dinsdag 9 april 2013

Dag 117: Achter de bank

Ook achter de bank heb ik opgeruimd. 
Deze foto is een beetje (heel erg) donker maar er staan een aantal dozen en een tas.
Dit is de enige doos die niet leeg is, de inhoud kan echter rechtstreeks naar de papierbak. Makkelijk dus.
Het is een beetje slecht zichtbaar maar dit is mijn trolley. Het was een kerstcadeau in een van de eerste jaren dat ik bij de post werkte. Hij is gevuld met dingen die ik had meegenomen toen ik uit huis ging maar waarvan later bleek dat ik ze toch niet gebruik.
Deze tas met keukengerei heb ik ook al eens mee teruggenomen. Ook dit gebruik ik nog niet. Deze lag op een andere plek maar heb ik nu ook in de trolley opgeborgen. Dan ligt het weer bij elkaar. De trolley kan samen met de tas van gisteren achter de bank blijven.

3 opmerkingen:

  1. Goed zeg! En als je het eetgerei niet nodig hebt kan je het misschien op Marktplaats zetten: gratis. O, ik zie nu dat erbij staat: nog niet. Dus je gaat het wel gebruiken waarschijnlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik woon nu nog in een studentenhuis, en gebruik niet zoveel keukengerei momenteel. Vandaar dat ik het nog wil bewaren. Als ik het later nog niet gebruik dan gaat het wel weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gewoon bewaren dat keukengerei, komt later altijd wel van pas als je niet meer in een studentenhuis woont.

    BeantwoordenVerwijderen