vrijdag 5 april 2013

Dag 115: Nog meer kleine dingetjes

Het is me gisteren wel goed bevallen, wat kleinere dingen aanpakken die zo snel blijven liggen en waardoor het 'enorm' slordig lijkt. Daar ga ik vandaag dus gewoon mee verder.
 
Dit ligt allemaal op de grond, niet de juiste plaats dus wordt het nu allemaal opgeruid.
Ik blijf het een leuk stukje vinden, alleen die kerstballen kunnen nu echt niet meer. Dit gaat dus ook terug de kast in.
Het beeldscherm van mijn laptop is ook al enige tijd erg smerig, een perfect klusje om nu dus even te doen. Nu hoef ik me niet meer af te vragen of de foto's zo mislukt zijn of dat het mijn beeldscherm is.
En als laatste een klusje wat ik ook steeds weer uitstel. Ik vind het zo lelijk om met niet gepoetste schoenen rond te lopen. Dus het is hoog tijd om dat weer eens te doen, vandaar dat ik het hier als klusje doe, ik heb één bruine schoen nog niet gepoetst, het ziet er toch een stuk beter uit met gepoetste schoenen. En stiekem ben ik blij dat mijn zomer schoenen niet gepoetst hoeven te worden....

1 opmerking:

  1. schoenen poetsen is hier vaak een klusje wat net te lang blijft liggen en dan in 1x hups alles weer. Dus ik vind het heel slim van je om het ook als een klusje op te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen