vrijdag 26 april 2013

Dag 129: Jaargang tijdschriften, Ars Aequi

Deze stapel siert al een poosje mijn bureau, de laatste tijd werd ik er een beetje zat van en ben ik begonnen met het doorwerken van de stapel. Gelukkig ging dat vrij snel, er stonden weinig interessante dingen in die ik echt wilde lezen. Wel heb ik iets gelezen dat misschien een onderwerp kan zijn voor een scriptie. Dat is weer mooi meegenomen.
Nu ik deze jaargang uit heb kan hij in de doos bij de andere jaargangen en mee naar mijn ouders, scheelt hier weer wat ruimte Als ik wel ooit een keer een artikel uit een tijdschrift nodig heb kan ik het wel bij mijn ouders vandaan halen of via internet inzien.
De lege plek die was ontstaan in inmiddels al weer ingenomen door de laatste serie tijdschriften. Deze gaan helemaal over mijn vakgebied.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten