donderdag 18 april 2013

Dag 124: Postcrossing

Een tijdje geleden heb ik ook al eens geblogd over postcrossing. Reden om weer te beginnen met het versturen van kaartjes was dat ik nog veel kaarten en postzegels thuis heb liggen. Aangezien het guldenpostzegels zijn en die binnenkort niet meer geldig zijn heb ik besloten om toch maar kaartje te gaan sturen. Op dit moment kost het me dus niets.
Dit zijn een aantal van de kaarten die ik de afgelopen dagen heb ontvangen. Het principe van postcrossing is heel simpel. Je stuurt iemand op de wereld een kaart, en als diegene de kaart heeft ontvangen krijg jij een kaart terug van iemand anders.
Al die kaarten berg ik op in een map, ik heb er al ruim 200. Bij elk kaartje schrijf ik op uit welk land de kaart komt, van wie, hoe lang de kaart heeft gereisd en wat de afstand van de kaart is.
De laatste 40 ontvangen kaarten had ik nog niet geschreven. Dat heb ik vandaag gedaan zodat ik weer keurig bij ben. Ik word elke keer weer blij van deze post. Het is leuk om te lezen wat andere mensen vertellen over hun land.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten