maandag 1 april 2013

Dag 111: Vrolijke enveloppen

Na de blauwe envelop van afgelopen vrijdag vandaag wat vrolijker post. Op diverse blogs was ik al regelmatig mensen tegen gekomen die zelf enveloppen maakten uit tijdschriften of scrapbookpapier. Dat kan ik zelf natuurlijk ook.
 Deze mal heb ik gemaakt uit een pizzadoos. Het is een envelop die je gewoon in de winkel kunt kopen.
Nu begint het leuke werk. Eerst kijken waar je het beste de envelop uit kunt halen, overtrekken en uitknippen.
Tenslotte nog wat stukjes vouwen zodat het er als een envelop uit gaat zien.
Twee kloddertjes lijm en dan heb je zo'n vrolijke envelop. 
Nu nog bedenken aan wie ik binnenkort post ga sturen. Dit ziet er toch wel erg leuk uit! en elke keer als ik nu een reclamefolder of tijdschrift open sla ben ik al aan het kijken of er leuk pagina's in zitten die ik kan gebruiken voor enveloppen.

1 opmerking: