maandag 22 april 2013

Dag 125: Bakjes op de ladenkast

Afgelopen week had ik al snel de bovenkant van mijn ladekast opgeruimd, alleen bleef ikme ergeren aan de bakjes die er op stonden.
 Dit is het postbakje, zoals altijd stroomt het weer over.
Eerst heb ik stapels gemaakt, alles wat ik moet opruimen, wat terug kan en wat weg kan.
Dit is de stapel die weg kan. Gelukkig bedacht ik me nog net op tijd waarom ik de regionale krant heb bewaard, daar heb ik dus nog een stukje uit gescheurd.
Het resultaat. Een keurig stapeltje wat in het bakje past. Nu alleen alle bwaarpost nog even opruimen.
Ook dit bakje stroomt langzamerhand over. Meteen ook even opruimen zodat de gehele bovenkant van het kastje er weer netjes uitziet.
Vriendlief heeft een paar week geleden van die opbergmapjes voor visitekaartjes gekocht. Daar leen ik één van zodat ik daar de kaartjes in op kan ruimen.
Deze markeerstiften gaan ook mee terug naar mijn ouders, zoveel heb ik er toch niet tegelijkertijd nodig.
Dit ziet er ook weer een stuk netter uit. Tijdens een volgende opruimronde zal ik ongetwijfeld weer dingen weg doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten