woensdag 10 april 2013

Dag 118: Een kaart hoort erbij!

Vandaag weer een creatief klusje, die horen ook op deze blog want anders blijven ze ook liggen
Dit was een pakket dat ik vorig jaar heb gekocht. Ik had een bon van een bepaalde winkel maar dacht dat ze nog veel leukere knutselspullen hadden, dat viel een beetje tegen. Eigenlijk heb ik ook een beetje een hekel aan pakketten waar je precies moet doen wat op het plaatje staat..
Het was een pakket met eerst wat zoek en knip werk, daarna kon je alle stukjes in de juiste volgorde opplakken.
Zo zien de kaartjes er allemaal uit, ik vind die stickers die er bij het voorbeeld opzitten niet zo mooi dus die laat ik lekker weg.
Nog een nadeel van zo'n pakket is dat je altijd weer iets overhoud, daar ga ik dus nog maar even voor zitten want eigenlijk is het jammer om dat weg te gooien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten