donderdag 4 april 2013

Dag 114: De bank en een losse tas

Vandaag ga ik de bank opruimen, die is vooral bedoeld om op te zitten maar dat doe ik weinig. Ik zit liever bij de grote tafel/bureau en dat is soms te merken aan mijn bank.
Als ik weer thuis ben na een weekend ergens anders is het dus heel makkelijk om mijn tas te legen op de bank, en dan alles te laten liggen. Ook gebruik ik mijn bank vaak om dingen uit te zoeken (net zo als mijn strijkplank), maar dan laat ik alles weer op de bank liggen....
Hier wat knutselspullen, de enveloppen boven op heb ik afgelopen dagen bij vriendlief gemaakt, uit een verpakking die ik al vanaf de kerstdagen heb bewaard.... De rest gaat in de kast en komt er binnenkort weer uit.
Deze knoopjes zaten bij twee nieuwe broeken die ik voor mijn werk kreeg. ik doe er een briefje bij in, zodat ik later ook kan zien bij welke kleding het hoort, en dan gaat het in een bakje met losse knopen.
Nadat ik de papieren ook heb opgeruimd is mijn bank weer klaar waarvoor hij bedoeld is: zitten.
Deze tas staat ook al een paar weken op de grond. Ik heb hem gekregen bij een symposium maar nog steeds niet opgeruimd.
 Dit kan weg, wat reclamemateriaal dat ik even heb doorgekeken.
De tijdschriften gaan in mijn tijdschriftenmand, die lees ik binnenkort nog wel eens door. Of blader ze door op zoek naar leuke bladzijden voor enveloppen... Het Keycord stop ik in een doos met gekregen producten, misschien komt het ooit nog eens van pas. De papieren tas bewaar ik voor oud papier.
 
Als laatste breng ik straks nog even deze lege potten naar de glasbak. Opgeruimd staat netjes

1 opmerking: