dinsdag 16 april 2013

Dag 121: De doos

Toen ik begon met opruimen had ik een aparte doos waar ik dingen in opborg waarvan ik nog niet zo goed wist waar ik die moest opruimen.
Dit is de doos en hij is redelijk groot. Probleem is inmiddels dat ik alles waarvan ik neit weet waar het heen moet in deze doos belandt.
Deze notitieboekjes kunnen mee naar mijn ouders, ik heb hier nog genoeg materiaal om te schrijven. Bij mijn ouders trouwens ook maar daar ligt het niemand in de weg. Voor de knoopjes heb ik een nieuw bakje gemaakt zodat die bij elkaar blijven.
De cd's gaan bij de usb-sticks. Dat wordt ooit ook nog een klusje. Ik heb dit al vaker geroepen maar zie er een beetje tegen op. Het kost namelijk veel tijd om alles te bekijken en sorteren.
Tenslotte blijft dit over, dat gaat in een tasje met andere papieren. Ook dat ga ik ooit nog eens opruimen.
Dit is de lege doos die overblijft. Ik stop hem meteen vol met oud papier zodat dat komende week bij de weg kan.

1 opmerking:

  1. Knap dat het nu wel lukt om deze spullen een nieuwe plek te geven. Misschien kom je ze later weer ergens tegen en weet je dan definitief wat je er mee wilt doen.

    BeantwoordenVerwijderen