vrijdag 16 augustus 2013

Dag 155: Bureau bij mijn ouders

De afgelopen weken heb ik nog al veel gewerkt, daar door schoot het bloggen er nogal bij in. Het leuke was wel dat mijn moeder afgelopen week kwam vragen wanneer ik weer bij hun kwam opruimen. Nou vandaag dus maar.
Als eerste (en hopelijk voor de laatste keer!) mijn bureau maar weer eens. Er liggen wat papieren De helft kan bij mijn studie spullen, dat komt later nog een keer. Ook liggen er aardig wat dingen die ik wil bewaren, dat kan in de bewaardoos. De proefmonsters kunnen bij de overige proefmonsters. Als we binnenkort op vakantie gaan kan ik die eindelijk gaan gebruiken, er ligt namelijk veel te veel. De witte doos zit vol met biaisband en andere lintjes, dat kan in de kast.
Nog geen tien minuten later ziet het er weer zo uit. Echt een stuk beter. Ik hoop toch ook heel erg dat het de volgende keer dat ik deze kamer binnenstap het er nog net zo uit ziet. Het scheelt dat ik niet meer sport in de plaats bij mijn ouders, dat leverde elk weekend een stapeltje was op wat mijn moeder vaak op mijn bureau legde. Maar ja ik had de bank ook keurig leeg gemaakt en oen had mijn vader tijdelijke opslagplaats nodig... Ja je kunt het raden. Dat ligt nu dus op en voor de bank. Want daar zit ik toch nooit op.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten