dinsdag 20 augustus 2013

Dag 157: Het onderste gedeelte van de kast

Vandaag weer een klusje bij mijn ouders. Dit tafeltje heeft altijd al onder mijn kast gestaan. Vroeger stond het weleens op een andere plaats en deed het dienst als nachtkastje.
Ik kan me alleen niet herinneren dat het ooit zo'n bende is geweest. En helaas is het al een hele tijd zo'n bende.....
Dit komt allemaal van de glasplaat. In het linkermandje zit nog wat biaisband wat mijn moeder heeft geleend en terug heeft gelegd. Dat kan in de doos die in de kast staat. De boeken heb ik ruim anderhalf jaaer geleden nodig gehad voor een essay, die kunnen terug in de boekenkast. In het mandje ligt van alles wat. Wat oude postzegels, puzzelboekjes en nog een paar oude studiegidsen. De studiegidsen kunnen weg, ze zijn een paar jaar oud en tegenwoordig is het handiger omdat soort dingen op internet op te zoeken. Dat vond ik in het begin nog niet, vandaar dat ik die gidsen toen bewaarde. In mijn bureaulade ligt een envelop met postzegels, daar gaan deze postzegels ook in. Dan blijven alleen de puzzelboekjes over. Die hoef ik voorlopig nog niet te kopen!
Nu ziet het er weer zo uit. Het linker bakje heb ik ooit gekregen toen ik op uitwisseling ging van de ouders van het meisje waar ik bij in huis woonde. Ondanks dat ik de laatste tijd veel sneller spullen weg kan doen, gooi ik dit nog niet weg.
Op het onderste gedeelte van het tafeltje liggen vooral studiespullen, die gaan in een doos en worden binnenkort uitgezocht.
 Ook lag deze puzzel er nog. Die wacht ook op meer vrije tijd.
Dit ziet er een stuk netter uit. Soms heeft mijn moeder het idee om mensen die nog nooit bij ons zijn geweest het hele huis te laten zien.... Zo hoef ik me niet meer te schamen...
Ook heb ik meteen het kastje dat er naast staat nog even open gehad. De deur kon snel weer dicht want alles ziet er netjes uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten