donderdag 22 augustus 2013

Dag 158: Het bovenste gedeelte van de kast

Vandaag het bovenste gedeelte van de boekenkast.
Opzich is het niet zo'n rommeltje, alleen kan het wat netter. Op de bovenste plank ligt een studieboek. Die gaat in de stellingkast die er achter staat.
Op de middelste plank staan alle boeken die geen 'lees'boeken zijn. Ook dit fotoalbum staat er. Tijdens het herschikken viel de zeester eraf. Meteen maar even lijmen, dan is het weer klaar. Het album is ook gevuld met foto's alleen staat er nog geen datum achter op... Dat komt vanzelf nog een keer.
Dit mag het veld ruimen. De tijdschriften links had ik altijd bewaard omdat ik de foto's zo mooi vond. Met het maken van enveloppen heb ik daar een prima bestemming voor gevonden. Het boekje rechts gaat over de stad waar ik studeer maar is zo'n 8 jaar oud. Kan dus ook weg.
De onderste plank is een kwestie van recht zetten. Er staan almanakken, oude agenda's, woordenboeken en een aantal dvd's. Als het zo recht staat ziet het er weer een stuk netter uit. Dit laat ik ook allemaal staan. Als familie een woordenboek of dvd wil lenen kunnen ze het zo pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten