dinsdag 27 augustus 2013

Dag 161: De koelkast

Een schoonmaakklusje in de keuken vandaag.
Dit is de de koelkast van vriendlief. Laatst toen ik zei dat er wat viezigheid onder in de koelkast lag heeft hij dit schoongemaakt. Echt smerig is de koelkast niet maar vandaag is het tijd voor de grondige schoonmaak, dat moet gewoon één keer in de zoveel tijd.
 En als je naar deze bak kijkt is het toch geen overbodige luxe. Probleem was alleen dat het nogal een crime is om deze bakken uit de koelkast te krijgen. Dat is later ook een puntje als ik zelfeen koelkast koop.
Vriendlief dacht dat de bakken wel in de vaatwasser konden maar dan droogt het heel slecht. De vaatwasser kan niet zo goed over plastic. Dus maar ouderwets de gootsteen gevuld met water en allesreiniger en daarin heb ik alles schoongemaakt.
Zo ziet de bijna blinkende koelkast er weer uit. De rubbers aan de onderkant kreeg ik niet schoon, die waren ook veel smeriger dan de rest van de randen. De bovenste plank in de koelkast ontbreekt ook, die kreeg ik niet meer teruggeplaatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten