donderdag 29 augustus 2013

Dag 163: De kast bij vriendlief deel 2

 Dit is de tweede plank van de kast.
In de bak rechts liggen allemaal boekjes die vriendlief ongetwijfeld wil bewaren. Die gaan dus zo terug in de kast. Daar bovenop liggen boeken van zijn keyboard lessen. Die gaan in een tijdschriftencassette. In het gele bakje liggen wat lege doosjes van horloges en een handdoek van Lucky Luke.
Achter dat gele bakje ligt een tasje met flippo's. Die hebben wij bij mijn ouders ook nog. In het groene bakje lagen nog meer flippo's, die heb ik samen in het doosje met de gele deksel gedaan. Ligt het in ieder geval bij elkaar. In het zakje lagen ook bovenstaande medaille en bandjes. Dat was één van de redenen om de kast op te gaan ruimen. Vriendlief heeft namelijk al 10x meegedaan aan een hardloop wedstrijd maar had geen idee waar alle medailles lagen. Inmiddels heb ik er al 9 teruggevonden.
Ook lagen er nog wat dingen die ik nergens kwijt kon, die zijn eerst verdwenen in de grote doos met van alles en nog wat. Heeft vriendlief straks ook nog wat te doen!
De cassettebandjes netjes gestapeld links,de andere doosjes ook netjes naast elkaar. De computer onderdelen gaan in het midden. Er liggen nog meer onderdelen volgens mij. Die zal ik daarbij leggen en dan later met een vriend overleggen wat er nog bewaard kan worden en wat weg kan. Ik zou zeggen alles kan weg aangezien wij laptops hebben maar misschien dat die vriend het nog kan gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten