vrijdag 30 augustus 2013

Dag 164: De kast van vriendlief deel 3

De middelste plank van de kast ziet er het ergst uit. Dat zijn dan ook de redenen om zo'n kast te gaan opruimen. Dat er veel spullen in liggen vind ik niet erg maar het is erge dat je a) niet weet wat er ligt en b) je niet fatsoenlijk iets kunt pakken.
 Eerst alles maar eens leeg halen. Da zoekt een stuk makkelijker uit.
Stapels tijdschriften kwam ik als eerste tegen. Van de Quest kocht vriendlief altijd een los exemplaar totdat ik hem een abonnement gaf. De laatste exemplaren zitten nog in het plastic... Ook lagen er nog andere tijdschriften waar ik nog nooit van had gehoord. Die gaan weer terug in de kast, vriendlief wil alles bewaren. Stel je voor dat het later nog iets waard word....
Ook lagen er op deze plank zijn bankafschriften en een map met pensioenpapieren. De bankafschriften gaan terug in de kast, die kunnen later nog wel uitgezocht worden. De pensoenmap gaat naar beneden bij de andere papieren.
Blijven er nog wat losse spullen over. Die gaan weer in de grote verzameldoos.
En zo ziet het er nu uit. Een stuk overzichtelijker. Omdat de planken wat scheef gezakt zijn pasten de multomappen met de bankafschriften niet op deze plank. Die heb ik dus omgewisseld met een doos van de onderste plank.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten