maandag 19 augustus 2013

Dag 156: Kleding hoort op de .....

Soms is het heel eenvoudig om vriendlief een nieuwe gewoonte aan te leren en soms lukt het gewoon echt niet. Dat hij de natte handdoeken niet bij de droge was in één wasmand moet doen heeft hij inmiddels onthouden. De kleding ligt echter nog steeds elke avond op de grond....
En aangezien troep nog meer rommel aantrekt belandt er dus nog veel meer op de grond. Zo ziet de hoek naast het bed er momenteel uit. nu moet ik wel eerlijk zeggen dat er ook heel veel van mij ligt.
Die twee bakken stonden onder het bed en pasten daar precies. Alleen volgens vriendlief was dat niet zo handig. Waarom? Ik heb geen idee. Er zitten een aantal oude dekbedden en dekens in. Maar een andere plaats voor de bakken? Nee hoor, die kunnen mooi blijven staan.... Dus ik zet ze nu in de kast op een andere kamer. Daar staan ze ook niemand in het pad. Gelukkig past het precies! De deur kan dicht en de bakken zijn uit het zicht. Met ons nieuwe 4 seizoenen dekbed hebben we deze oude dekens niet meer nodig.
Er lag een stapeltje kleding dat vies was, dus dat kon meteen in de wasmachine. Daar gingen ook de bikini's heen die al meer dan 2! weken lagen te wachten tot ze werden opgeruimd.... De rest van de kleding hangt netjes over de stoel. Eens kijken wat vriendlief vanavond doet..

3 opmerkingen:

  1. Als je de dekbedden dan toch niet gebruikt, waarom doe je ze dan niet weg. (Een dierenasiel maak je er weer blij mee en jou ligt het niet meer in de weg)

    Ben benieuwd wat vriendlief van avond gedaan heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goede tip! Maar we hebben nu maar één bed 'in gebruik'. Dus als et later een extra logeerbed moet komen of een gewoon bed dan hebben we dat dekbed nog.
      De kleren lagen gewoon weer op de grond....

      Verwijderen
  2. Haha, heel herkenbaar. Op meerdere punten. Ik ben ook heel slordig met de kleding die ik 's avonds uittrek, ondanks herhaalde goede voornemens.
    En ja, rommel trekt rommel aan...
    Ik moest heel erg lachen om dat voorbeeld van natte was bij de droge was gooien. Dat doen zoveel mannen!

    BeantwoordenVerwijderen