maandag 26 augustus 2013

Dag 159: Studielink, blackboard en boeken

Nadat ik me al heb ingeschreven voor mijn master, de bevestiging voor het betalen van het collegegeld heb opgestuurd ga ik vandaag kijken welke boeken ik al heb en wat ik nog moet bestellen. De doos die ik een poos terug voor mijn bank heb gezet gat ik nu dus uitzoeken.
Eerst maar eens stapeltjes maken van de diverse vakken. Er liggen ook nog spullen in van tentamens die ik al gehaald heb. Dat gaat op een apart stapeltje.
Dit blijft er over en moet weer mee naar mijn kamer. Twee boeken heb ik nog nodig. Daarvoor heb ik gezocht op marktplaats. Normaal koop ik mijn boeken altijd via de studievereniging. Zij krijgen dan een bepaald percentage van de omzet. Omdat ik dit jaar maar twee boeken nodig heb en die alleen poosje geleden zijn uitgekomen kon ik ze op marktplaats goedkoper krijgen dan via de studievereniging. De ene kon ik ophalen, de ander wordt opgestuurd. Dit kost net 2,50 minder dan het duurste boek dat ik nodig heb.
Dit blijft er over. Het gaat eerst in de stellingkast en wordt binnenkort een keer opgeruimd. Doordat de andere kast er voor staat zie je het niet. Laat het nieuwe studiejaar nu maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten