woensdag 28 augustus 2013

Dag 162: De kast bij vriendlief deel 1

Vriendlief heeft in zijn huis aardig wat inbouwkasten. Even snel geteld kom ik uit op vijf. Twee zijn er voor zijn kleding. Één voor beddengoed en slaapzakken, één voor stripboeken en de laatste voor van alles wat. ik heb eerlijk gezegd het idee dat als hij ooit een keer gaat verhuizen de kast er nog net zo uit ziet als toen hij hier kwam wonen. Met toestemming begin ik aan een opruimronde.
Zoals je kan zien is een opruimronde hier totaal niet overbodig. Om het nog een beetje overzichtelijk te houden doe ik het plank voor plank. Vandaag begin ik met de vloer.
Als eerste lagen er stapels clubbladen. Deze heb ik uitgezocht en op volgorde gelegd. Dit duurde uiteindelijk toch nog behoorlijk lang. Het is namelijk veelste leuk om in de oude clubbladen te lezen over wedstrijden van soms 10 jaar geleden. Vooral omdat je die personen nu nog regelmatig ziet.
Er lagen ook veel tijdschriftencassettes. Die heb ik allemaal naast elkaar gezet zodat ik alle losse papier die ik vind hier in kan opbergen. Dan kan vriendlief het later uitzoeken.
Deze doos laat ik ook nog staan. Er ligt nu van alles en nog wat in. Dat lijkt me op dit moment de juiste bestemming. Alles waar ik zo 1,2,3 geen plaats voor weet kan hier in.
Zo ziet het er nu weer uit. De clubbladen zitten in de dozen. Helaas had ik net één doos te weinig, dat komt nog. Vriendlief beweerde nu opeens dat hij ze allemaal nog weer wilde lezen. Ha, dat heeft hij de afgelopen anderhalf jaar niet gedaan en zal er in de toekomst ook wel niet van komen. Hij heeft het veelste druk met andere dingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten