dinsdag 23 juli 2013

Dag 152: Alles op z'n plaats

Gisteren was ik geëindigd met een lege schone keuken. Omdat het mij vorige week nog al tegenviel om alles ook meteen wer in te ruimen heb ik daar nu maar een dag mee gewacht. 
Boven op de kasten stonden deze twee koffiezetapparaten. Nu drinken vriendlief en ik geen koffie dus daarom stonden ze boven op de kast. Toch zet ik ze nu in een kastje neer, dan worden ze ook minder vies. Alle losse onderdelen zitten inmiddels in de vaatwasser, nog even hier ene doekje om heen en het is weer schoon. Het messenblok krijgt ook een doekje om zich heen en mag weer op het aanrecht.
Deze pitten van de nectarines had ik bewaard om te laten kiemen. Via YouTube kwam ik er achter dat dit de pit helemaal niet is, die zit hier nog weer in. Met een hamer geprobeerd om de pit er uit te krijgen maar dat is mislukt. In de prullenbak er mee.
Dit is de laatste vreemde eend in de bijt. Met de kerstdagen waren we bezig met deze puzzel, die vooral bestaat uit blauwe lucht. Dat duurde nogal een tijd voordat die dus af was. Eigenlijk is de puzzel nog steeds niet klaar. Deze doos leg ik dan maar bij de puzzel, ik dacht dat alles al bij elkaar lag maar dat was dus niet zo.
Tenslotte heb ik nog de normale keukendingen weer terug gezet en ziet het er bijna weer net zo uit als op de eerste foto van gisteren.Alleen is het een stuk schoner!

2 opmerkingen:

  1. Haha, leuk al die verschillende onafgemaakte activiteiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, er lagen hier verschillende dingen boven op de kast. Gelukkig staat alles nu weer op zijn plaats. Ik vind het ook heel rommelig staan als er van alles boven op zo'n kast staat.

    BeantwoordenVerwijderen