maandag 22 juli 2013

Dag 151: De keuken van vriendlief

Vandaag als klusje de grote schoonmaak van de keuken van vriendlief
Dit is de keuken zoals het er nu uitziet. Het is wel schoon maar vriendlief houdt vooral van schoonmaken met zo'n geel doekje met water. Dat is niet mijn idee van schoonmaken alhoewel ik ook geen schoonmaakprinses ben.
Als eerste heb ik de bovenkanten van de kastjes leeg gehaald en die schoongemaakt. Daarna heb ik er kranten papier opgelegd. Dan hoef je de volgende keer alleen maar het papier te vervangen, dat scheelt weer schoonmaken. Tipje van mijn moeder. Daarna heb ik alle deurtjes van de kasten, het aanrechtblad, het gasfornuis en de gootsteen ook uitgebreid geboend. Tenslotte de deur van de baatwasser nog en nu is alles weer schoon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten