vrijdag 5 juli 2013

Dag 140: Back

Vanaf vandaag probeer ik weer dagelijks te bloggen over opruim en schoonmaakklusjes. De afgelopen weken was ik druk met andere dingen.
Als eerste klusje vandaag dan maar de afwas.
Dit was een gedeelte, ik had het de laatste een beetje laten staan. Gelukkig heb ik voor minimaal 6 personen bestek en bordjes, dus het kon deze keer. Nu staat alles weer schoon in de kast.
Ook de was werd een behoorlijke stapel. Dit is al droog, dus opvouwen en opruimen. Daarna de stapels sorteren en dan kan er ook één van die stapels in de was. En aangezien de was op de grond lag lijkt het nu meteen weer een stuk opgeruimder.

2 opmerkingen:

  1. Hé, ik miste je al. Leuk dat je er weer bent.
    De kop is er weer af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was inderdaad een poosje gestopt door andere omstandigheden maar ik word nu wel al weer blij van alle klusjes en waardoor het een stuk netter, schoner en leger wordt.

    BeantwoordenVerwijderen