woensdag 17 juli 2013

Dag 148: Douchekastjes, opnieuw

Vandaag pak ik de douchkastjes maar weer eens aan. Ook dit is een klusje wat al vaker voorbij is gekomen
Nu ziet het er vaker zo uit maar vandaag is het tijd voor een grote schoonmaak.
Als eerste heb ik alles leeg gehaald en een emmer met sop gepakt. De spiegel, het richeltje, de wasbak en de tegels zijn nu weer blinkend schoon. Daarna heb ik het kastje ook nog schoongemaakt en tenslotte alle hoekjes stof gezogen. Het zag er echt een stuk beter uit.
Dan kan alles weer op zijn plaats. Nu moet ik proberen om alles netjes in de kast te krijgen. De bakjes zijn al vol maar worden nog voller door de badproducten van gisteren die toch ook een plekje in de kast krijgen. En bovenstaande producten heb ik laatst gewonnen. Die moeten er ook nog bij...

Zo, alles past in het kastje. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het een beetje onderschat had. Vooral alles weer terug plaatsen heeft veel tijd gekost omdat ik er geen zin meer in had. Misschien moet ik de volgende keer toch zorgen voor iets minder voorraad/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten