woensdag 10 juli 2013

Dag 143: De onderste lade van de ladekast

Vandaag was het niet moeilijk om te bedenken welk kusje ik ging doen. Toen vriendlief vanmorgen een handdoek wilde pakken wilde de la niet goed open. Nu had ik dit ook al gezien maar ik was er nog niet aan toegekomen om het aan te pakken.
Dit was dus het beginpunt van mijn klus. Alle handdoeken en ondergoed had ik er al uitgehaald.
Ow, als de lade er dan toch uit is is het misschien ook geen overbodige luxe om daar even te stofzuigen..... Dus de stofzuiger er maar bij en al die spinnewebben zijn ook verdwenen.
 De handdoeken kunnen meteen terug in de lade.
 Dit moet ik nog even uitzoeken.
Nu ligt alles weer netjes in de lade. Ik denk alleen wel dat ik nog een reserve stapeltje ga maken. Van bepaalde sokken heb ik veel exemplaren. Dan kan ik beter wat apart leggen zodat ik over een poosje nog wat nieuw sokken heb ipv allemaal half versleten sokken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten