dinsdag 9 juli 2013

Dag 142: Bovenkant van de ladekast

Dit klusje heb ik ook al vaker gedaan, en ook nu is eht weer hard nodig. 
Zoals je ziet ligt er vanalles en nog wat. De eerste dingen die ik opruim zijn de sjaal, die hoort natuurlijk aan de kapstok en het fruit weer in de fruitschaal. De sleutels in het achterste bakje en dan is een gedeelte alweer klaar.

Daarna werk ik het postbakje door. Alles wat ik niet hoef te bewaren gaat weg, de rest gaat netjes terug in het bakje, al met al is denk ik de helft toch weggegaan.
Deze twee liggen ook al heel lang op de kast. De lamp kan in een andere doos waarin ik dat soort dingen bewaar. De fles wasmiddel staat ook al een poosje te wachten tot ik hem gebruik. Ik zet de fles weer op z'n kop en hoop dat er nog genoeg wasmiddel inzit voor een wasbeurt.
Tenslotte deze sticker. Die ligt er ook al een tijdje. Ik wilde hem op mijn fiets plakken maar dan zie je mijn achterlamp niet meer. Komende week nog maar eens een plekje bedenken waar ik hem wel op kan plakken.
Als laatste nog even een doekje erover en dan ziet het er weer prima uit.

1 opmerking: