dinsdag 16 juli 2013

Dag 147: Nog een doos

Tijdens de periode dat ik aan het studeren was, was ik op een gegeven moment klaar met de zooi die ik rond om me heen had verzameld.
Dit heb ik allemaal in een doos gegooid die vervolgens onder mijn tafeltje stond. Hoog tijd om die doos ook eens leeg te maken. Ik vind zulke dozen namelijk enorme obstakels tijdens het stofzuigen, dan moet je dat allemaal verplaatsen.
Zo ziet de inhoud van de doos eruit. De doos heb ik meteen bij het oud papier gezet, dan kan die doos ook niet meer gevuld worden met andere dingen. De tijdschriften leg ik meteen bij de andere tijdschriften, de post die daar ligt kan weg. Ik vroeg me ook al af waarom er in deze doos post lag maar dit waren reclame brieven waarvan ik moest aangeven wanneer ik ze ontvangen heb. Die kunnen dus meteen bij het oud papier. Ook ligt er een brochure van een vakantiepark. Aangezien we toch neit gaan kamperen dit jaar kan die ook meteen weg. Ik vond ook wat terug! Papieren die ik nodig heb om het abonnement van de televisie op een andere naam te zetten, ik had ze al geprint maar dacht dat ze in de drukte bij het oud papier verdwenen waren... Nu hoef ik ze niet nog een keer te printen.
Dit zijn de kaarten die ik de afgelopen periode heb met postcrossing. Die kunnen in de map waar ik alle ontvangen kaarten in bewaar. De fotohoesjes had ik laatst al in de opruiming gekocht, die kunnen nu ook in de map.
Met kerst heb ik deze doos met douchegel gekregen, ik heb het wel al eens gebruikt maar steeds weer opgeborgen in de mooie doos. Nadeel is alleen dat de mooie doos ontzettend groot en onhandig is. In het kader van opruimen besluit ik dan ook om de doos weg te doen. Hij ligt toch alleen maar in de weg als de douchegel straks op is.
De laatste dingen berg ik ook ergens anders op. Misschien komt het nog wel weer voorbij bij een ander klusje;-). De ruimte onder de tafel is in ieder geval weer leeg en daar word ik blij van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten