vrijdag 19 juli 2013

Dag 149: Een bakje met dingen die 'weg' mogen

Op de grond naast mijn tafel staat een bakje met dingen die 'weg' mogen. Weg staat hier tussen aanhalingstekens omdat het vaak dingen zijn die ik in mijn kamer niet meer nodig heb en wil bewaren of die ik ergens anders nodig ben en niet moet vergeten mee te nemen.
Ook dit bakje was een beetje overstroomd... En het nadeel van overstroomde bakjes is dat ze enorm veel andere zooi aantrekken. Die plastic zak links bevat een blazer die ik afgelopen weekend aan heb gehad, er was een vuurtje dus stinkt de blazer naar rook. De wasmachine is leeg en dus kan de blazer meteen in de was. Daarnaast ligt mijn wettenbundel, die kan in de boekenkast. De doos die daarachter staat heb ik gekregen als bedankje voor mij bestuursjaar. De inhoud van de doos is een kaarsje, een boekje en een scrub-washandje. Dat kan ik dus eenvoudiger los opruimen. Deze doos bewaar ik nog wel even, misschien kan ik er iets anders mee.
Dit is alles wat naar een andere plaats kan. Het waren onder andere een bakje waar eten in zat, de doos van mijn mobiel, wat proefmonsters en een paar sokken..
Dit is wat er overblijft in het bakje, de cd-roms en USB-sticks moet ik ook nog een keer uitzoeken. De markeerstiften gebruik ik komend studie jaar weer. Het ziet er een stuk netter uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten