vrijdag 12 juli 2013

Dag 145: Overdrachtsdocumenten

Vandaag een opruimklusje waarvan ik nu al weet dat ik een aantal dingen kan weg doen. Afgelopen 2 jaar heb ik namelijk in een bestuur van een studievereniging gezeten. Dat is per 1 september officieel afgelopen maar op dit moment hoef ik al niets meer te doen. Het nieuwe bestuur heeft de lopende zaken al overgenomen.
Dit is de doos waarin ik de meeste spullen bewaarde. Die doos paste precies onder mijn bank. De blauwe ordner, de losse papieren en de cd-roms gaan naar mijn opvolger. De gele map bevat spullen die ik wil houden.
In de tas staat alles wat ik moet overdragen. Het enige wat ik nu nog ga doen is een bestuursgenootje mailen. Zij bezit namelijk nog een usb-stick waarop ook nog documenten staan, daar moet ik nog wat documenten bij opzetten. En dan zit het er toch echt op. Het wordt wel wennen dat ik volgend jaar geen vergaderingen meer heb en niet meer midden in de nacht wakker wordt en denk aan dingen die binnenkort geregeld moeten worden. En de doos ligt ook al bij het oud papier, zo kan ik die niet meer gebruiken om dingen in op te ruimen (of te wel troep in bewaren)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten