maandag 15 juli 2013

Dag 146: Eindelijk, bachelor in the pocket!

De reden dat ik de afgelopen periode geen klusjes had gedaan was omdat ik mijn laatste bachelorvak moest halen. Uiteindelijk is dat gelukt!
Dit is de stapel papieren en uittreksels die ik nu overhoud. Nu ik het vak gehaald heb kan ik alles gaan uitzoeken en opruimen.
Alle papieren gaan in een ordner, de boeken in de boekenkast en een stapeltje kan weg. Het klusje was helemaal niet zo groot, maar de opluchting was des te groter. En nu kan ik heerlijk genieten van mijn verdiende vakantie!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd !
    Ga je door voor je master?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! Ik ga inderdaad door met mijn master. Eerlijk gezegd ken ik (haast) niemand die geen master doet. Ik heb ook het idee dat een wo-bachelor nog niet als afgeronde studie wordt gezien maar dat de master er toch echt bijhoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! en groot gelijk dat je doorgaat,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen