woensdag 19 februari 2014

Dag 203: Financiën op een rijtje

Ook dit is iets dat de afgelopen tijd is blijven liggen. Dus als eerste maar even mijn postbakje uitspitten. Hier liggen diverse loonstrookjes en andere papieren die ik moet bewaren. Dan ook meteen maar even inloggen op de site van mijn bijbaantje om daar nog een aantal loonstrookjes te downloaden. Ik ben altijd mijn personeelsnummer kwijt dus nu ik de juiste map toch had kon ik meteen dat even opzoeken. Hierna heb ik mijn bankafschriften ook gedownload. Ik vind het handig om die als bestand te hebben op mijn computer. Meestal print ik ze ook nog even voor de zekerheid. Als laatste pak ik Excel erbij en maak ik een overzicht waarin ik precies kan zien wat er elke maand in en uit gaat. Het enige dat nu nog rest is het doen van de belastingaangifte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten