woensdag 26 februari 2014

Dag 208: Teveel smsjes

Dit is mijn telefoon, hij ziet er heel hip uit maar eigenlijk valt dat best mee. Internet zit er op maar werkt haast nooit, de telefoon heeft te weinig geheugen. Ik ben er wel blij mee, voor mij is bellen en smsen met een prepaidkaart genoeg.
De laatste tijd begon mijn telefoon alleen te miepen dat het geheugen vol was. Dat leek mij sterk maar was toch echt waar. Bij de instellingen staat dat ik 1300 berichten kan opslaan. De teller staat op bijna 1200. 300 heb ik er verstuurd. Voor elk verstuurd bericht krijg ik ook een ontvangstbevestiging. Dit zijn dus 600 berichtjes die ik zonder problemen kan weggooien. Nu kan mijn mobiel er weer een poosje tegen.

1 opmerking:

  1. Volgens mij een heel dankbaar klusje! En je hebt weer voldoende capaciteit.

    BeantwoordenVerwijderen