zaterdag 15 februari 2014

Dag 200: Kozijnen

Zo, klus nummer 200 alweer. Soms vraag ik me echt af of het allemaal helpt, zo'n bende is het af en toe. Als ik dan weer begin met opruimen merk ik dat er toch wel een structuur inzit en dat het opruimen elke keer beter gaat. Sommige klussen heb ik dan ook al vaker gedaan en sommige klussen komen pas bij klus nummer 200 voor het eerst. Zo ook de klus van vandaag.
Nou heb ik echt nog nooit ramen gewassen, jawel bij mijn ouders en ik weet hoe het moet maar verder nog nooit. Ik heb de spullen er ook nog niet voor. Maar dit zag ik afgelopen week en moet toch echt heel dringend schoongemaakt worden.
\
Gelukkig bewaar ik altijd een oude tandenborstel, die zijn uitermate geschikt voor dit soort klusjes. Het is echt niet te geloven, mijn raam is echt niet zo breed maar het water werd echt zwart.
Dit is vast een stuk beter voor mijn gezondheid. Al het stof is weg. Die horizontale strepen kreeg ik niet weg. Misschien lukt dat de volgende keer beter met een schuursponsje. Ook van het raam dat hieronder zat heb ik de kozijnen schoongemaakt. Dit was iets lastiger omdat ik het raam niet open kreeg, dat maar eens proberen als vriendlief hier weer is.

1 opmerking:

  1. hihi nou nooit. Nou dat is dit zeker een dankbaar werkje geweest.

    BeantwoordenVerwijderen