dinsdag 25 februari 2014

Dag 207: Postcrossing

Volgens mij heb ik hier ook al eens eerder een blog over geschreven. Vandaag heb ik mijn kaartjes verzameling weer eens opgeruimd.
Hier zie je de kaartjes die ik afgelopen zomer heb ontvangen. Daarna ben ik weer gestopt met postcrossing. In de map berg ik altijd alle kaarten op. De rechter zit bijna vol dus ga ik verder in de rode multomap.
Op de site van postcrossing staan alle gegevens van de kaartjes. Dus waar ze vandaan komen, hoe lang ze onderweg waren en wat de afstand is. Dit noteer ik altijd naast de kaartjes. Dan kun je later eenvoudig zien waar de kaarten vandaan komen. Het meeste tijd ging zitten in het vinden van de juiste kaart bij de gegevens maar tijdens het televisie kijken is dat ook zo gebeurd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten