vrijdag 21 februari 2014

Dag 205: Bovenkant ladekast

Ook dit klusje is al vaker voorbij gekomen. Toen ik het heel druk had was vriendlief een keer zo aardig om te gaan stofzuigen. hij werd alleen gek van alle dozen die ik op de grond heb staan en had deze maar op mijn ladekast gezet.
Dat beviel mij niet, eigenlijk hou ik ook niet van dozen op de grond maar op de kast vind ik ook niet fijn. De lasagnettemix kan in de kast. Pure luiheid om het daar niet meteen heen te leggen. In de blauwe doos ligt nog een lege verpakking, die kan meteen bij het afval ook een pak met schoonmaakdoekjes kan ergens anders heen.
In de rieten mand zitten allemaal dingen die ik nog wil ruilen. Die mand gaat eerst in de kledingkast. In de blauwe doos 'bewaar' ik dingen die weg mogen naar mijn ouders of vriendlief. Elk weekend als ik mijn tas pak kijk ik of ik iets daarvan kan meenmen. Ik heb het nu anders neergezet, dat ziet er beter uit vind ik.

1 opmerking:

  1. Er is iets met "bovenkanten van kasten"... er komt altijd van alles op te liggen. Of je nu wilt of niet...

    Maar dit kastje ziet er in ieder geval weer heel netjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen