donderdag 20 februari 2014

Dag 204: Tafeltje en bak onder de bank

Vandaag ruim ik het tafeltje op. Dit tafeltje staat onder mijn hoogslaper en ligt daarom vaak vol met stof.
Nu ligt het tafeltje ook vol met andere spullen. De kaarsen had iemand op marktplaats staan, gratis. Dit was kort nadat bij ons de centrale verwarming was uitgevallen en het dus koud werd. Een paar kaarsen op voorraad is dan nooit mis. Van de plant had ik al eens eerder gezegd dat ik hem weg zou gooien, dat is nu echt gebeurd. De papieren hebben ook een andere plaats gekregen.
Dit is de bak waar ik de kaarsen in wil hebben. Ik heb deze bak het afgelopen jaar bijna niet open gehad, alleen met kerst om de kerstkaarten eruit te halen. Deze heb ik al eerder opgeruimd dus het is een kwestie van alles controleren.
Gelukkig pas alles in de bak. Deze kan weer onder de bank en dan is ook dit plekje weer opgeruimd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten