donderdag 13 februari 2014

Dag 199: Studieboeken

Nadat ik gisteren de gewone boeken heb opgeruimd is het nu tijd voor de studieboeken. Die lagen ook overal verspreid.
Nu had ik alles al een keer weer in de kast geduwd maar ja dat ziet er ook niet uit. Als hier wel een keer een aardbeving komt valt volgens mij alles zo uit de kast. (Toch nu toe heb ik de aardbevingen hier nog niet gevoeld.)
Gelukkig maak ik er eerst altijd een enorme bende van voordat alles weer netjes opgeruimd in de kast ligt. Volgens mij is dat een familietrekje mijn ouders gooien ook van alles op de grond tijdens het opruimen. Het is vooral ook handig om stapels te maken van de verschillende vakken en dan te kijken wat hier moet blijven.
Dit is het resultaat! Er was een aardige stapel papier die niet terug hoefde in de kast. Dat scheelt nogal en maakt het ook een stuk netter.

2 opmerkingen:

  1. Nou het verschil is goed te zien hoor. Lekker bezig geweest en een heerlijk resultaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat met de troep maken tijdens het opruimen, dat klinkt bekend. De professionals zeggen dat je drie bakken moet klaarzetten: Hier bewaren, elders bewaren, weggooien... etc. Maar dat doe ik maar heel soms. Meestal gooi ik het ook eerst op een hoop.

    Maar je hebt een heel mooi resultaat. Ziet er weer netjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen