woensdag 31 oktober 2012

Dag 61: Een doosje op de grond

Nadat ik vorige week de strijk had weggewerkt kwam deze doos weer te voorschijn. Laat ik daarom misschien de stijk liggen zodat anders spullen uit het zicht blijven? Ik weet het niet.
In dit doosjes zitten studieboeken, en het kan inderdaad wel iets netter.
Eerst maar eens het hele doosje leeg halen,  en dan kijken wat er allemaal in zit en wat ik wil bewaren.
In dit doosje lag ook een oorbel, die was ik al een aantal dagen kwijt en ben heel blij dat ik hem nu gevonden heb. Ik had namelijk nooit in dit bakje gezocht naar de oorbel omdat ik niet verwachte dat hij hier zou liggen.
 Dit stapeltje papier moet ik nog uit zoeken, de rest kan zo terug in het doosje.
Nu alles netjes in het doosje zit lijkt het meteen weer een stuk netter. De map komt er nog boven op maar anders zag je niks van het opgeruimde resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten